det stannar mellan oss två, ok?

orka ta upp gamla agressioner nu? svar nej. egentligen skulle jag inte skriva i min blogg men sen ändrade jag mig, så kan det gå. spännande. nej men faktiskt så har jag varit duktig på att låta bli datorn, dock hamnar jag efter i något av det som händer men jag tror jag överlever. veckan har varit fin och hurtig och med lite sömn så därför borde jag sova nu men ja.. snart. imorgon ska jag och livia se mitt hjärta stannar här. ville bara skriva det lite eftersom jag blev upprymd när jag såg hennes meddelande från i måndags idag om att hon ville se. så ja. känn er updaterade mina vänner! nu ska jag sova. godnatt! bilden är från en fin kväll. och nej jag kan typ inte längre lägga upp en bild utan att den är en länk till någon låt. gonatt!



p.s. ni är så tråkiga och jag skulle inte bry mig om jag inte var så trött men nu är jag så trött och ja, ni är så tråkiga. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0