and don't you know we're like stars

hej. jag är trött. lite ont i huvet. glad ändå. planerat paris med louise. hyper lycka. underbart. men trött, still. helgen var trevlig. växhuset i fredags. mycket bra band. smått saknade vänner. ("smått"). lisas igår. trevligt. korttrick. feint. nej fint. så. nu har jag inget mer on my mind. förutom mitt hjärta stannar här musiken. alltså andreas kullbergs musik. alltså ja. gonatt. snart. men puss nu! (hardcore pussen ju)

bilden fångade oss fint igår tyckte jag. lisa: smile. dannis: ta inte kort på mig. jag: lost. puss♥

Kommentarer
Postat av: livia

alltså. musiken. hans. musik. jag. vill. bara. ha. mer. a. .a.a.a.a.a.a.a.a.a.a.aa..!!=!=!)"=)!"=)(&%¤"!#¤%&/()=?=)(/&%¤%&/()=??=)(#¤%&=?=)(/&%¤##¤%&=)(/&%¤ typ så mycket damp. ö. hej! söt blogg!!! hihihihi

2011-01-31 @ 13:03:05
URL: http://oliviautano.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0