ersätter ett beroende med ett annat

idag har jag skrivit det första facebook inlägget på jag vet inte hur länge. det var så stort att jag var tvungen å skriva det i min blogg också. jag har varit och sett en jätte mysig föreställnig och sen haft en fin danslektion. dancydance. kul också att jag är så trött att jag lägger mig på datan varannan sekund = massa dumma tangenter blir tryckta på. lite så? men det är fint annars och så, enda anledningen till att jag hann skriva idag var att jag har sovmorgon imorgon (kärlek) men nu ska jag duscha. pusso! (samanhängande inlägg hahah)

and i smile at your smiling face and i know there's no place i'd rather be



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0