'til the night falls over us, and I am over you

hej. upprymd och exhalterad tjej här. idagt är jag glad. idag struntar jag i pluggande och skola (för ovanlighetens skull, hm). varit på teatern för miljonte gången, försvarar mig med att jag tar med nya människor varje gång = jag sprider teaterns bra-het, på tal om det. se mitt hjärta stannar här. den är se värd. FETT se värd. och hör-värd också för den delen.
nu får jag inte sitta kvar vid datorn men hoppas ni mår bra osv osv, imorgon ska jag fika med min nytatuerade vän och stjäla hennes tatuerings-glans. kuljul att inte kunna tatuera sig. kul-jul. MASSA PUSSAR!

fin men ack så gammal bild. känner mig så attraktiv när jag hittar såna här gosemose bilder. what in the world is up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0