he's got the beard

Roxette – The Look (varför sitter jag och lyssnar på roxette? and i go lalalala, she's got the look)

jomantik. jul+romantik=jomantik. vad är det för charm som finns i att sätta ihop två ord? i alla möjliga former, och sen försöka komma på alla versioner som går att få fram. jul är så kort att det blir svårt dock, jumantik. jutik. jk. hehe nej. men ni förstår grejen. sånt är ju kul! vardagsbus. fast inte så mycket bus utan mer roande för lättunderhållna.

nu har jag fått i mig ett ordentligt mål julmatsrester och mår bra. det är bra att äta bra. julmat är bra. allt ba e bra!
igår morse spillde jag kaffe i sängen (på tal om mat och att äta i sin säng.... man kan). spillde inte mycket men lite (haha logiken i detta inlägg <3). "jag byter lakan ikväll" tänkte jag då i min lilla morgonstress. det blev kväll och jag kom hem. däckade i sängen ganska så död efter en händelserik kväll med undermän. bytte jag lakan eller???? nej. jag dog ju. får man vara såhär lat efter julen? det känns som att om man får det någon gång på året så är det nu. eller så intalar jag mig det just nu bara. vet inte riktigt.

på tal om undermän så är ju det cirkus cirkörs nya föreställning!!! innehåller 4 undermän, 3 akrobatikernikerker (eget ord för akrobat?) och en musiker. sååååå himlaaaaaa braaaaaaa. män och skägg och kärlek och sårbarhet och styrka och MUSIK. åh vad bra det var. SE UNDERMÄN. do it now. puss och kram

så här kan det se ut när jag skrattar åt mig själv och tar bilder samtidigt:


det är ju bra
jomantik. jul+romantik=jomantik. vad är det för charm som finns i att sätta ihop två ord? i alla möjliga former, och sen försöka komma på alla versioner som går att få fram. jul är så kort att det blir svårt dock, jumantik. jutik. jk. hehe nej. men ni förstår grejen. sånt är ju kul! vardagsbus. fast inte så mycket bus utan mer roande för lättunderhållna.

Kommentarer
Postat av: hest

ser ut som att du rappar på bild nr2..

2011-12-30 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0