i'm a cotton-headed ninny-muggins

idag är det juL!!! GOD JUL KÄRA VÄNNER! hoppas ni haft en fantastisk dag och ännu är den inte slut /svts jultv-influerat språk (?)
jag badar i litteratur här borta där jag fått fina böcker av mario vargas llosa, stephen fry, tomas tranströmer och några andra zuper fina om humphrey bogart, ingrid bergman och marlon brando. jaråååå. fick ett finfult anteckningsblock med venedig ritat på omslaget i matthew gray gubler-style men icke är det han som har ritat, vet inte vem heller egentligen. det var litteraturdelen så att säga. haha. för övrigt är jultv bland det bästa i världen.
en annan kul grej är att jag inte riktigt samsats med att vi lever efter 2009. det känns som att det fortfarande är innan 2010-strecket och således fortfarande var 90-talet för 10 år sedan. men icke! för 10 år sedan var det 2001. knäppt.
familjen är det finaste i världen (vänner är familjen vi själva väljer osv) och ibland kanske man tänker på det lite för lite. var bara det! puss hoppas, igen, att ni haft en fantastisk dag!



p.s. angående mina humphrey&marlon böcker; fasiken vilka män det fanns förr i tiden. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0