om man vill

får jag bara tillägna inlägget till detta som inte alls var meningen; jag sätter på tvn och ser seth rogen sitta utan skägg och vara helt förstörd över att han inte längre får gratis kaffe på varuhuset där han jobbar, nu måste han betala. okej tänker jag, det här är säkert något kul sammanhang som jag missat i filmen. han börjar springa i varuhuset och jaga en man samtidigt som en version av Where Is My Mind? spelas. good so far? jaaa det är det ju, låten är bra och seth också!! detta stoppas abrupt av att seth skjuter mannen han jagade jättekallt och är jättearg och det är blod överallt. vad är detta för film?? vad hände?? vad är grejen?? blir rädd och hoppas att någon kan förklara för mig, seth rogen är för mysig för att vara rädd för!! just sayin'. tack på förhand




Kommentarer
Postat av: Anonym

PINEAPPLE EXPRESS! /hon som aldrig kollar på film..

2011-12-12 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0