kom inte

jag är lite trött men glad. sådär huvudtrött som man blir ibland när man tänkt FÖR MYCKET för länge. hehe. igår var jag hos livia och skulle hoppa på hennes julbak. vi satt på hennes säng, lyssnade på lars winnerbäck och hade en livs-updatering för varandra istället. sen doppade vi (hon mest..) biskvierna hon gjort tidigare i choklad. det gick inte men blev gott! det var min lunch för dagen.

sen skuttade (har hört att jag skuttar när jag går. iallafall i nerförsbackar. haa ja) jag nerför jakobsbergsbacken och vidare ner ner mot stan för att träffa mansi och gå på bio. vi var tidiga och jag köpte en kjol som jag inte behöver, men den var fin. filmen var bra och jag gick, återigen, emot allt vad jag är och somnade i biografen. oh no, det är tillochmed jobbigt att skriva. "normal tjej".
tror att jag sover för lite i största allmänhet och mörkret av bion lurar min kropp. och säger att nu får du sova. men det är okej, tar tag i det nu. sömnen alltså, sov elva timmar inatt (!!!!!!) och det var ju asvärt. så nu sitter jag i min säng och njuter av att mysa med love actually på på tvn. sen ska jag baka lite, plugga, och gå hem till en vän. det är bra för allt med julen är bra. julen är så lugnande och fin trots allas julstress. TACK FÖR MIG! kramar

så himla BRAA FILM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0