jag + mina nya LP nostalgifinisar

här i min hand har jag "HOKUS POKUS Alfons Åberg". meh varför då? tänker ni. jag tänker detsamma (alfons åberg må vara bra men så bra att man köper en vinylskiva med en alfons-berättelse? ne).


oh dear god! det är björn gustafson som läser!! JARÅ detta ska vi ha. och det är spegelvänt så ni kan ju knappt läsa det, men nu vet ni. bra köp, BRA KÖP!


nähmen! mer? JA HURNI! (haha, glad?) 5 myror är fler än 4 elefanter männen brasse brännström och magnus härenstam. så. himla. fin. duo. barnnostalgi är så himla braaaa.


*sträcker på mig asmycket för att se om skivan syns. mission partly completed including computor-reflection


insidan. glad!!!


såhär fridfull känner jag mig med mina nya skivor, så himla yoga att jag sätter upp håret:


aaaah skivor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0