hur ska man säga så att alla ska förstå?

Dungen – Stadsvandringar
rajdadidajdadidajda. pluggade lite imorse, tog ut hundisen som är dum idag. såg på pink panther med steve maritn och jean reno som sjuan sjänkte till min dag. så himla fina. bäst är när de dansar i helkroppsdräkter. ni ska få se någon gång!
kom på att jacques clouseau inte alls skulle vara sympatisk om fel person spelade honom. men som tur är fanns peter sellers (bild vänsterrr) och nu steve martin (bild högeeer) som är fantastiskt fina och bra. jättesöta dessutom. om jacques clouseau skulle sluta vara den genuina karaktären som han är skulle han ju bli ganska dryg. just sayin'. (älskar honom änrå eftersom han aldrig fått bli dryg).

det var lite det. gjorde jag en gif på makeagif.com igår förresten? konstig. hahaha jättekonstig kommentar på en jättekonstig fråga. gick på promenad inatt, vid halv ett, bara för att. det blåste jättemycket och jag tror jag är den enda i västerås som uppskattade det. dock blåste det himla varmt vilket kändes fel. men det var fint ändå. vinden och natten och promenader och allt såntdärnt är ju bra. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0