ett sött och billigt vin i dyr karaff

lasse är så himlans bra han. nämen ska man ta å ta tag i sig själv eller? dags att börja göra sånt man borde istället för att titta på tvfilmer i sann slutet-på-året anda, kanske? ja kanske rå.
den första januari åker jag till skåne! det blir asbra. halv tolv åker jag! det blir spännande. haha varfööör tycker jag så mycket om att roa mig med språket, och följdfrågan; varför är jag så lättroad?
saknar chips och godis lite. ville bara säga det. KRAM på ER!

sen när använder jag en hoodie? vet inte, det är skönt. på den första gif-bilden skulle jag inte leka zuper g utan snarare gömma mig. det såg kult ut och sen kom hakan fram.


p.s. jag tycker inte om överkompensation och är lite för bitter för juldagen (någon bitterhet alls är för mycket), kanske, för när man äter knäppt och tokigt som på julen säger kroppen "vänta! vad gör du?" och sen blir man svängig. i humöret. lite. eller så sover man. eller både. men man kramas ändå! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0