what up universe?

du suger, du suger, du suger... och jo, även, du suger. vad säger man när man tycker att ett stort vokabulär är överskattat? du suger. "hata" är för starkt. "älska" är inte sant. "inte menat" är för sansat, och för klyschigt. så då får du nöja dig med följande. du suger. tänker jag rimma? nej. tänker jag vara fyndig? nej. du suger bara helt enkelt, inte bokstavligen talat men bildligt talat. efter vad "du suger" har fått för betydelse på senare tid. jag tänker inte på dig, men när du smyger dig på så där som jag inte borde låta dig göra så blir det hela så förvirrat. jag fick ju aldrig ett avslut.

och Du vet inte vad Du ska säga om det hela. om tillvaron som är min tillvaro. Du vet inte vad jag menar, så då är det svårt att veta vad man ska säga. eller göra. det är okej det med, tycker om Dig änrå. för jag vet vad Du menar. såatteee. vissa Du är dock mer vilsna än andra. tror en massa ignoranta saker som är relativt trångsynta. jag förstår Dig när Du tror sånt, jag förstår hur Du fungerar, men det betyder inte att jag måste stå ut med Dina ignoranta tankar. jag borde, för att göra något slags försök till att öppna Dina ögon lite mer, på något sätt. men jag orkar inte riktigt just nu. Dina teorier är så lätta att motbevisa att jag knappt förstår att de existerar, är det så det är?
jag skickade ett meddelande men det kom aldrig fram, det var väl för dimmigt där du stod.

sitter med "Hop" på tvn i bakgrunden och hög russel brands röst ibland, sörjer faktum att jag inte fick den brittiska engelska läraren utan engelska läraren som blandar alla dialekter möjliga att ha på engelska. och inte på ett bra sätt. vem blandar alla dialekter? håll dig till en???? förstör inte dialekter för mig???? de är ju så fina. åh britten. adieu. hoppas min italienska-lärare är fin i alla fall. TUMMARNA

Kommentarer
Postat av: Frida APANNNn

lilla flickkaan söten däär. dagens tips: slå någon hårt i ansikte så blodeee flöödaarrrr

2011-08-30 @ 08:39:12
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0