baZZZZZinga

vill man ha något som är perfekt? utan några brister alls? idag blablabla:ade jag på svenskan. inte verbalt alltså utan mer mentalt. mindre överkonstigt skrivet; jag skrev en massa blablabla på svenskan idag. så som jag gjorde på bloggen igår, men ändå inte.
(derek är jättefin i avsnittet av Greys Anatomy som går på femman just nu. åh derek suddenly minns jag varför jag tycker om dig).
haha just nu trängs allt i mitt huvud så jag bör sluta skriva nu innan det går överstyr igen så som det brukar göra ibland.
(steve carell är jätte söt och liten (ung) i 40 year old virgin på trean nu. haha kul att jag skriver två paranteser om saker som går på tv. började inlägget för länge sen. kom tillbaka till datorn nu. fortsatte skriva. därav. seth rogen ser likadan ut som nu. typ)
tackåhej!



ingen sa någonting. var det mitt fel? det spelar ingen roll i vilket fall, eller hur. det komiska är bara att jag vet att du själv alltid frågar dig själv det. var det mitt fel? ibland kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0