(insåg just att jag missade the moniker som skulle hit. cry)

sitter och är sjuk och nyser gång på gång. tur att jag tycker det är kul å nysa rå! haha tjejen som alltid blir glad av så otroligt konstiga, obetydliga saker.
lyssnar på bo kaspers och mår ändå ganska bra (inte fysiskt men annars så) och ska till fridas egna lägenhet ikväll för kaffe och dyl. så alltså. livet är fortfarande snällt, trots sjukdom och sjukdom. haha orkar inte ens med min blogg ibland, den är så himla konstig. jag tycker väl om konstigt, och tycker om min blogg på ett sätt, men ändå. orkar inte heller med att jag skriver haha i varje mening men det är väl kul när man är sjuk! så sjuk är jag faktiskt inte, men ja. hoppas ni mår bra! på alla sätt å så

nu ska jag duscha.....fyi! pussarsh!

(blir faktiskt lite ledsen i hjärtat av dem här bilderna. heath-ie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0