de/dem MVH dom

hej bloggen förlåt att jag inte skrivit på några dagar :P
skolan är igång nu, känns bra än så länge, en dag in i terminen. hehehe. men jag är positiv, finns mycket å se fram emot mina vänner.
härom dagen slog jag på tven och ser att det är världens härligaste män på. tycker den serien är jätte söt och charmig haha!! "hoppas det är avsnittet med jeff goldblum... klart det inte är det avsnittet sån tur har jag ju icke" på tven: "nu ska jag snart träffa jeff goldblum" jag: "jpödsmjOJFSPOÖJM jaaaaaa. ja, ha. jaaaa.". å så blev jag glad för jeff är också söt och charmig och manlig och sånt. tyvärr hänger jag inte med såna män, västerås-motsvarighet-till-jeff, where are thou?

tycker väldigt mycket om betty white för övrigt nr.2, hon kan vara en av världens härligaste damer. hon är en dam. en ascool och otroligt rolig dam. är hon. nu skall jag äta tacos, Pussar och pustar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0