fu steffe. hahahhah inte ens värt å skriva ut hela "fuck you"et därav förkortningen. såattteeeee fu.

näääämen trodde ni att jag inte skulle blogga idag? fysiskt. omöjligt. för. sommarjessica. uppenbarligen. (oroande.). (ja det förtjänade punkt före OCH efter parantesen i "inkorrekt grammatik"-anda). (jag har alltid ett behov av att påpeka min egna trötta jag-bryr-mig-inte-ens grammatik. ok?).
ikväll träffade jag en icke filmnördig vän och såg gökboet och åt fett i olika former och drack vatten. JACK NICHOLSON?!?O!#?O" den mannen i gökboet är så briljant.

det är Celebrity rehab with Dr Drew på femman. som vanligt. och jag stödjer inte den serien på något sätt för att 1. dr drew är inte särskilt sympatisk, han känns bara. alltså fel helt enkelt. 2. det känns lite sådär att ha en tv-serie om människor som kämpar med att komma igen efter och hantera ett drogberoende bara för att de är eller har varit milt kända.
men alltså. människorna som är med, "kändisarna" så att säga, är fina. eftersom de tvingas bli sårbara för att kunna inse och hantera sitt beroende så kommer det ibland fram fina och ärliga sidor som man sällan ser hos människor eftersom det inte brukar vara omständigheter då någon behöver visa dem. ville bara påpeka det!

nu ska jag på en matlös impuls natt picknick. typ. butterflykissessss

de är lite småcoola i mad men. ibland. inte alltid. bara typ 100% av tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0