http://open.spotify.com/track/4sctxAh32A56LnI1r59cuc

allting blir lite mer allvarligt när man har yann tiersen i bakgrunden. just nu i varje fall. och just hans amelie-sånger i varje fall. sanningar:
min kloka vän madeleine har rätt ofta.
det låter allvarligare när jag skriver "madeleine" men egentligen kallar jag henne alltid maddsis hihiho bus
jag vill åka på popaganda, det skulle vara kul och pepp och allt sånt där
jag vill LEVA I mr tiersens musik. det känns som att det skulle vara ett vackert liv
insåg just att listan jag trodde hade försvunnit med vinden egentligen publicerats så nu har jag typ 4 asfeta listor på min blogg som cirkulerar. jobbigt.

jag tycker om alan rickman mycket för han är bra men blir ledsen för många av dem bra är äldre så det blir lite tabu att hajpa (hajpa.) över dem men jag bryr mig icke så micke.
skall baka cupcakes nu.
jag hoppas ni mår bra!

haha get it???

pusssssh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0