someway darling

död. lite frustrerad. mest död. och så lite frustrerad. inte av någon länkad anledning. alltså det hör...inte ihop. död för att jag gått runt i stockholm å peppat på skansen och haft askul hela dagen. frustrerad av diverse andra anledningar. skitsammarååååååå. men jag har haft en mycket fin dag. och nu ska jag sova, GONATT!
inte. har en massa saker å göra först. gonatt i förskott. mys!

“Success to me is having ten honeydew melons and eating only the top half of each slice.” egentligen känns det mer som slöseri. å så. med tanke på att jag äter så mycket på melonen det går utan att faktiskt äta skalet. men jag tycker om dig lika mycket ändå! trots att du slösar på melon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0