"The dance is tomorrow. She's a cheerleader, you've seen Star Wars 27 times. You do the math. "

vill ni se bilder från när jag bakade? klart ni villlllllllllllll. jag kunde ju inte ta kort på när jag faktiskt bakade men jag tog kort på annat väsentligt. NATTBAKPEPP

utvärdering: lyckades helt ok med själva muffinsen. glasyren blev dödsGOD och det är inte skryt eftersom inte jag skrev receptet, jö.
slutsats: nästa gång gör jag bara glasyren. och glaserar, ingenting. luften. för den räckte så väl till att fylla mumshets-kvoten.

ugn.


förkläde.


fit for fight. (cupcakesen blev goda hihihiho)

Kommentarer
Postat av: fridis

SÅJÄVLAGOOTTTFÅRDAMPP VILL HAAA MEER. vi gör glasyr jag e på!

2011-08-19 @ 18:25:06
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0