saying nothing is enough for me

idag har varit världens finaste filmdag. i min fina vän lisas lägenhet med fin utsikt och ösregn utanför. och nu ärde "familjen flinta i rock vegas" på tv så jag klagar inte. och "jakten på lyckan". så jag klagar ännu mindre. vi såg för övrigt atonement, moonstruck och the notebook.
atonement var så fantastiskt fin att jag dog lite (mitt överanvända uttryck ja). moonstruck var en sådan förvånande bra film och jag blev kär i den, nicholas cage är så bra i den att jag kände lite såhär "fdmjlsdfmjpfdmjkp" och alla klagar på den mannen men det är de som bara har sett hans senare filmer, typ. så. ja. the notebook förstörde mig på det fina kärleksfulla sättet som den alltid gör. kan inte ens komprehendera hur den filmen kan vara så bra, rakt igenom, varenda sekund.


(varför dansar man aldrig längre? dansar på riktigt liksom. som i aristocats eller the notebook. jag vill dansa.)



så känn er updaterade på min filmspäckade dag nu, fina. hoppas ni har det bra! pussar

antal gånger fin eller någon böjning av ordet fin förekom i texten; 6


Kommentarer
Postat av: Michela

Tjenixen Jessica !!



Jag har just nu en pågående frågestund på min blogg...Något du skulle tänka dig att medverka i :) Skulle vara jättekul om du kunde fråga några roliga, intressanta frågor! Tack på förhand. Puss!

2011-08-08 @ 20:16:12
URL: http://micheelasweijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0