om du åker flygplan, sätt dig inte brevid en elefant..........för det blir jobbigt

sitter å har ångest över framtiden och vill ha choklad. jag vill köpa en lägenhet, nu, och blir överfrustrerad av livet. måste ha ett riktigt jobb. måste ha pengar. alla sitter där med sina 10 000:- från sommarjobbet men tyvärr funkade ju inte riktigt mitt så. poasejåmfdpmkfö.
vad händer med livet efter att pluggandet är färdigt och allt bah släpperhhhhh? eh. tänk så kommer man inte ens in på högskolan man vill och failar sönder livet. ÅH SÅ PEPP TJEJ!!!!! grejen är att jag aldrig brukar vara så här, tänka så här, dampa så här. sjukdomen som förstör mig?? haha. men alltså. det löser sig. en sak i taget. ja. det känns bäst. en sak i taget. inte kvar här för alltid. jadå. det blir bra! sådärja, kanske bara behövde skriva ut lite för att må bättre. eller lyssna på Ah, Sunflower, jag vet inte riktigt vad som hjälpte i detta ögonblick av desperation.

nu ska jag övningsköra, det enda som ligger i framtiden men ändå känns som jag har kontroll över är körkortet, typ. NÅTT ÄRDE I ALLA FALL! ska dricka kaffe när jag kommer tillbaka, hehehhe längtar. pusåhejåkram

(dagens tips dagens tips lalalalala dagens tips)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0