marvelous

hehehe kul hur jag överanvänder bloggen att skriva av mig med relativt ovärda saker (beror ju på vad man jämför med) nuförtin'.

sitter å kollar på The Big Bang Theory (vi kör på att skriva rätt med versalerna nurå) och det är avsnittet när Leonards mamma kommer och hälsar på. alltså jag älskar hans mamma, hon är så himla bokstavlig och analytisk i allt. soulmate<3336467683 nej jag är väl inte riktigt så men jag tycker om det, det är lite kul. eftersom allt hon säger är så logiskt och tekniskt sett väldigt korrekt, och man pratar ju inte alltid på det sättet utan flyger iväg lite, vilket även det är fint... men då blir det en sådan konstrast med någon som alltid är riktig i det hon/han säger.
och så är hon psykolog och analyserar allt och allas personligheter och liv vilket är väldigt intressant och får min Psykologikurs A att kännas som ingenting. hehebuhu.
läser för övrigt Shutter Island (kul att jag kör på versaler till namn osv men inte i börjar av meningarna. that's just not meeee) som är asszzz bra och väldigt bra skriven, tycker jag ändå. den handlar ju också om ett kriminalfall på ett mentalsjukhus = ännu mera psykologi.

slut på text. kanske inte. hahahhah. men. godnatt så länge



christopher walken, could you BE any lovelier?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0