kaffe is so good for and to me.

läste lite och hoppades att jag passerade dina tankar en sekund. för det hela var ju synd. och jag förstår inte varför. men ja, det finns inte alls så mycket mer att säga om det. mer än att jag hoppas att jag passerade dina tankar en stund? en kort, knapp stund. i alla fall. det kanske jag kan förtjäna. i alla fall.

jag orkar inte ens med mina texter längre? vet inte vad jag ska göra av dem. ?!??!oPDSKDPDS. de hör inte ens hemma på bloggen, ändå är de här och tränger sig på.

åh vad jag älskar steve carell. han är en av dem som jag faktiskt tror är fin på riktigt också. ja jag har den naiva illusionen om alla människor, ungefär, för jag tror jag på att alla är fina innerst inne (betyder det att jag inte har varit med om något?) och kom härom dagen fram till att jag bara skulle kunna hata någon blint om den gjort något mot någon i min familj (ja vänner är också familjen man själv väljer). men om jag verkligen ska tänka efter så känns det att han med största sannolikhet är bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0