jessica använder bilder för att spice:a up grötiga inlägg........

är snuuuuvig. vet inte varför. näsan är väl lite sur på mig. eh. men mår aszbra annars! fredag imorgon. JA. tack.


(hej världens vackraste kvinna.)

vi har verkligen ingenting att säga till om. ingenting alls. ibland inbillar man säg att man har det. man inbillar sig i en sekund eller i en månad. mer eller mindre. men under dem perioderna är det inte vi som bestämmer, så som vi tror, då är det vi som har tur. och det går så som vi vill, inte för att vi vill det utan för att vi har tur. det kanske låter........gott! nej det kanske låter negativt men det är inte alls så jag menar det. känner mig bara maktlös på ett skönt men uttråkat sätt. klart att jag egentligen tror att vi kan påverka våra liv en massa massa. men ibland känns det bara - de gångerna som man går runt å väntar och planerar och tänker men ingent händer och ett tag efter att man slutat händer det som man väntade, planerade och tänkte - som att vi inte bestämmer så mycket allt. det händer när det händer, och vi får väl ha tålamod och vänta. njuta av resan på vägen. vilket är skönt, men också uttråkande. uttråkandeeeeekjpfdkjpods när man vill att nåt skall häna nu. nivet. på en gång.


(hej min ack så bästiga tysk.)


hope it gives you hell, darling. vi kommer falla. någon gång och så småningom. kanske inte för varandra, kanske inte samtidigt, men vi kommer att falla. för vi är såna personer som faller. trots att vi inte känner varandra så vet jag att vi är det. båda två. fallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0