"Jag hade en fru. Hon hette Hailey. Nu är hon borta. Och jag med."

"Jag saknar min fru", halkar det ur mig så häftigt att vi krockar med huvudena. "Jag saknar henne så att det känns som betong i bröstet, som pressar ihop mina lungor så att jag inte kan andas." Jag pekar mot Dave, som fortfarande är vilsen i asiatiskans ofantliga bröst. "Och ser du killen där borta? Jag brukar ligga med hans fru och jag hade aldrig trott att jag skulle bli en sån som som knullar med andras fruar. Och att betala en söt tjej för att gnida sig mot mig skulle vara sorgligt i den bästa av världar men nu är det sorgligt för att i jämförelse med allt annat i mitt liv är ett par tuttar i mitt ansikte inte så förfärligt som det borde, vilket så klart gör det ännu mycket sorgligare, och jag vill bara att det ska sluta göra ont. Jag vill bara kunna andas igen. Jag är så trött på att lägga mig varje kväll och skrämmas av tanken på att vakna, men jag är samtidigt rädd för att det ska sluta göra ont, för det skulle betyda att jag gått vidare i mitt liv och då kommer hon att vara borta för alltid."


okej jag har läst ut en asbra bok
så nu ska jag gå och glädjas över hur bra författare det finns, älska författaren av just den boken, avguda bra böcker i största allmänhet, sörja lite över jobbiga författare som tar fokus från dem asbra böckerna som är in the shadows, undra varför i hela vida stora världen CSI new york har Clair De Lune genom hela sin reklam, peppa inför stockholm imorgon och njuta av träningsvärken som begränsar min rörelsekapacitet för tillfället. tackckkskskks hejsklskksks



finaste kameran någonsin vill du bli min? bra ses då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0