i may not always love you.. but as long as there are stars above you, you never need to doubt it.

sitter å gör ingenting. kom hem för en stund sen efter en promenad från min mormor och morfi. morfar min ska åka till argentina i tre månader därav en liten avskeds middag, mycket mysigt mhmm.
sen fick jag för mig att översätta en jättesötfin till svenska. för det är sånt jag kan få för mig. nej men den är ju så fin och kärleksfull att jag bara ville ha lite mer av den. får se vad som händer av kvällen som är kvar, så länge kan jag ju underhålla mig med att översätta något mer, det var förvånansvärt kult. om man är på sånt humör. å om det är en fin låt dvs. hah. ja. PUSS!
bezzszt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0