i love you, i miss you and i want to kiss you.

jag har fått höra att jag alltid är överpepp när jag skriver i min blogg. och det är ju sant. det är jag nog. men det är kult. eller så kan jag vara arg.. jag tror jag skriver när jag har någon starkare känsla.. eller är uttråkad.. ja. så kan det vara. eller när jag bara känner att Åh jag vill skriva lite. så med andra ord skriver jag typ när som... hehe

1. glad tjej som är glad 2. glad tjej med kavaj.
ville bara visa hur jag ser ut när jag är glad. ifall ni inte visste. helt oprovocerat infall. normal. ttttt


kärlek kärlek kärlek blablabla vi skulle ju passa så fint å bra ihop men jag vet inte riktigt vad det är som är friktionen. vi skulle dock vara bra, ändå, jag vet jag vet. tillsammans alltså. du + jag. osv. hejdå pussar å kramar!

Kommentarer
Postat av: fridis

vi gör en skrattklubb!

2011-08-09 @ 22:07:19
URL: http://frajzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0