From now on, you'll have to refer to me as "Sid, Lord of the Flame."

kände att jag behövde skriva något annat än ODJMSpIMJDOM CUPCAKES fdspomf igår. så jag skrev något annat än ODJMSpIMJDOM CUPCAKES fdspomf. det betydde ingenting, det var bara en historia om ett minne som inte spelar någon roll.
om man vill tycka att det inte spelar någon roll.

har börjat titta på barnfilmer. bäst. ice age nunu, upptäckte precis att det är ray romano som är mammuten manny (hjerta) och det var en kulig upptäckt. barn filmer is the shit. på riktigt
nu skall jag klä på mig anständiga kläder och cykla ner till stan, för där ska jag träffa min överbokade vän. hoppas ni mår! KRAMaR

(bara för att disney är livet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0