"'cuz i can"

saknar fortfarande tiden när mina inlägg kunde vara korta och koncista. what happened? fast egentligen, sen när kan jag vara kortfattad i det jag säger? otroligt sällan. så. att. ee.
jag tycker om människor som heter christopher (går en film med christopher lee som är ack så fin, och sen finns det ju christoph waltz som bara är en annan version av namnet.....juH). jag har ju min lite medvetet ignoranta teori om att det finns vissa namn som sitter på personer som är lite extra fina och andra som sitter på folk som extra-mycket-passar-inte-alls-ihop-med-mig, det är ju en lite komisk tanke kan jag tycka. men det är kul också, att försöka hitta nåt mönster eller liknande i livet. trots att det inte alls är särskilt seriöst på något hörn.

nu ska jag göra nåt kul! kanske. beror på hur man ser det. som vanligt. PUSS

(filmen med christopher var förvånansvärt intressant fyi. starting out in the evening)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0