chim chim cher-ee

jag kollade igenom min mobil-bilder-mapp och såg att jag tagit ett flertal kort på mina vänner när de äter. för det är kult å göra det. ska börja med att alltid ta kort på folk när de äter och få en liten samling. sen får någon ta en bild på mig då, så det blir lika så att säga.

idag överraskade jag, adamz och jesper viktor genom en mindre men mycket spännande kidnappning + bio. det var fint och sen åkte vi till viktor och drack kaffe och tittade på ovärda klipp och skrattade. imorgon ska vi fira viktor igen (vissa åldrar är helt enkelt lite bättre och bör firas lite mer, haha. ja. okej.) och jag ska baka tårta. eller. bygga ihop en tårta, snarare sagt? det blir nog bra. hoppas ni mår bra. livet är sött å snäll mot mig just nu och imorgon börjar jag 12.40 såatteeeeeee tack. heheho. fortsätter lyssna på beach boys genom livet, därför det blivit snällt, kanske? vem vet. PUSSARH

jag plus livia winnerbäck på hennes altan grejsimojs. mobil bilderna är äntligen på le dator därav denna på le blogg. mhmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0