adele, someone like you

hah vad gör du där? du var inte ens.. alltså du vet ju inte ens.. haha så. vad gör du där? bortbortbort. du hör inte hemma där längre. bortrå.

hej /trött tjej som är så trött att hon vill spy lite. alla är medvetna om att detta är jätte mys. tjejen (varför prata i tredje person? varför?) är så samlad att hon svammlar hela tiden. borde plugga lite men HAHA den tanken är ju mest skrattretande. vill sova lite inatt, om det går. fast inte än, just nu är begäret en bra film. you're so far away from me, so far i just can't see Mr Bra Film. jag borde verkligen sluta skriva nu, detta börjar gå överstyr. jag vill också få ett glädjesamtal förresten. vad fint. inte med goda nyheter per se, utan bara från en fin person, otippade telefonsamtal är ju glädjesamtal om dom är från fina personer. logiskt ack så logiskt. ackackack. vill skriva kvack nu men det blir alldeles för mycket.
inget i mitt liv är hardcore längre. det är lite synd, hardcore är så bra och stabilt. framförallt stabilt. HOPPAS NI MÅR BRA ANNARS! nu ska jag sätta på pride and prejudice och gråta en skvätt ("en skvätt"), bara för att den är så himlans fin så fin. puss och godnatt osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0