moln och dinosaurier och s å d a n t

hej. sitter här på callis och äter godis med elin. hon är fin hon. vi är lite dumma vi. "vi kommer må illa om vi fortsätter äta godis" "jag vet". fortsätter sedan äta godis. ville mest säga att jag lever. bloggen lever icke. har inte riktigt prioriterat men jag andas ju, som sagt, läs föregående inlägg, typ.
andas knappt just nu dock, har mycket att göra sådär, men andas ändå en massa. logiskt som vanligt, oui. nej men det är kult. idag ska jag fika med min finaste ordleks-vän, zebris och två yoggi björnar. ja, smeknamn är fint. i helgen ska jag repa, som en galning. så. puss å hejs! (p.s. idag har jag haft en jätte fin symbolisk stund. ville bara påpeka för symboliska stunder är fina. lixpiks. intressestorm.
"du måste skratta.. speciellt när livet inte är så roligt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0