just gonna stand there and hear me roar, but that's alright because i am a dinosaure

var bara tvungen att lägga upp ovanstående innan jag gick och gosade ner mig i sängen min. underbart. texten alltså. förtydligande som vanligt. hejssvejs.

little darling here you come again knocking on heavens door. you can check in any time you like, but you can never leave. i never thought you were a fool but darling look at you.
Just gonna stand there and hear me roar, but that's alright because I am a dinosaur ...

Kommentarer
Postat av: MajjoBästaKusse

Hääjj :D

Jag har inga pengar på mobilen, det är därför jag inte svarar på sms ;/

Jag har bara 14 filmer kvar X)

jaayy

2011-04-13 @ 19:41:55
URL: http://klotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0