something's gotta give

du får mig alltid att börja tänka så mycket, och jag vet inte.. jag gillar det inte så mycket för jag känner mig så dum eftersom anledningen till allt jag tänker är du. och det är inte helt okej om inte jag får dig å tänka lika mycket liksom, för igen, då blir ju jag bara dum. så kan det va!! inte hela världen tycker jag men ibl vill man ändå få skriva.

jag är död, har som sagt inte sovit och min förkylning som smygt sig på blir bara värre å värre. men jag är lika glad ändå!! längtar sönder till japan, det kliar i mina fingrar efter att få shoppa hehe. jag är jätte sugen på å gå ut på promenad nu, hmhmhm, får se.
ha en fin kväll, jag ska försöka kurera mig jag. PUSS

detta gosiga hade jag på mig idag. stickat rocks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0