2 september

idag har varit en fin födelsedag, inte så födelsedag-aktig, men ändå lite! den va fin iaf. blev helt glad efter skolan när jag å annapannabannana cykla till stan och det kändes alldeles höstigt och så. jag gillar hösten! den är så mysig. skolan va också helt okej, vi har fortfarande inte fått nåt å ta hem som alla andra verkar (hehe) eller så så jag är tacksam för det..
träffade min älskade vän som var brun och så (orättvist) och det va underbart för jag har inte träffat henne på för länge. ikv har jag ätit middag med vår lilla familj och morbror kom hit också med karro och deras bebis som är så söt att jag bokstavligen talat inte vet vad jag ska ta mig till.
det har iaf varit kul och jag fortsätter vara glad, för allt, för inget, för nåt, ja så ärde ungefär. helgen kommer bli underbarig och på måndag åker jag till japan! JADÅ.
puss!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0