val idag, ganska läskigt tycker jag. kommer sverige rösta rätt? jag har ingen aning

god morgon, god förmiddag? igår blev en riktigt bra kväll,kulturnatt! jag hade ganska höga förväntningar på allt först för det var min första gång på kulturnatten (åhå) men sen blev allt stressigt och jag gav upp på att det skulle bli en samanhängande kväll på nåt sätt, det blev toppen dock och jag är glad att jag sprang runt som en virrig kycklig på stan mellan allt jag ville se trots att ingen ville springa med mig hahah!
det är fint när det är så många nya intryck och händelser och fina människor på kort tid så man blir alldeles förvirrad och underbart utmattad samtidigt som men är helt full av överskottsenergi
, tycker jag. sen ärde lite sjukt hur bra alla västeråsband jag hörde igår är. hallååååå hur kan dom? så himla bra.
nu har jag glömt allt jag tänkte skriva men igår var en underbar kväll iaf! veckan kommer bli bra(brabra) och i helgen blire förhoppningsvis sthlm, whoopwhoop!! å juste, inspark på torsdag, det blir nog bra det med! måndag=dans=äntligen och tisdag=manuset=ä n t l i g e n. PUSS


tjockizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0