411 yen

idag har varit en ganska seg dag ändå. vandra runt lite på stan och köpte gose-grejer. haha jag och mitt "gosigt", men gosigt är bäst så det blir lätt så. sen åt jag på subway som jag inte upptäckt här tidigare och gud vad jag saknat subway. såååå goooooott :(
när jag betalat insåg jag att jag bara hade ca 411 yen (typ 40 kr) kvar, och två mynt som det inte stod hur mycket dom var värda på. way to go med tanke på att jag ska köpa middag för dom pengarna också. och nu är jag dö-hungrig, men har knappt råd med mat. mats är och jobbar fortfarande så han kan inte finansiera det heller. men men får göra det bästa av situationen.. är burger king eller mcdonalds billigast?! haha sämst. sen har jag typ 500 kronor i euro men det räcker ju inte långt här.
imorn åker jag härifrån 7 och kommer inte vara hemma förens ca 24 timmar senare, men det ska nog gå bra om jag lyckas sova nåt på planet. haha orkar inte att jag sitter å köttar cats musiken nu efter att vi var å såg den, men den är ju braaa. nu ska jag ut på jakt efter mat då, wish me luck. pusss


gose-tröjan jag köpte idag. prickig är den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0