!

haha jag vet inte om min blogg har verkat sur på sistonde när jag tjatar om att jag är trött jämnt osv men alltså. jag är inte sur. jag är så jävla glad, 90% of the time nu för tiden. så ska man inte säga egentligen för då kanske det vänder (?) "peppar peppar ta i trä". och jag vet inte om folk som jag träffar märker det alltid (eftersom jag ibland är för trött för å visa det, haha.) men man borde ju, egentligen, se att den där personen jessica är glad innerst inne. fast ändå inte så långt in utan precis under tröttheten. (jag bara fortsätter å tjata om tröttheten jag).
och fast tiden knappt räcker, så jo det går bra nu. "peppar peppar ta i trä"
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0