trött tjej

moshi moshi!!!!!! jag är i japan nu. äntligen efter hundra timmars flygresa (okej, men 11 timmar från köpenhamn hit så det va nära iaf).
vi kom fram imorse runt klockan 03.00 svensk tid och 10.00 japansk tid, jag sov inte under hela flygresan så jag var hyffsat trött när vi kom fram. klockan 13.00 (japansk tid) var vi framme vid hotellet och jag gick och la mig. haha sov till klockan sju på kvällen (fortfarande japansk tid) men när mats kom hem efter att varit å jobbat lite och tvingade upp mig för att gå ut och äta. nu sitter jag här å håller på å somna igen, det är sju timmars tidsskillnad vilket är väldigt väldigt förvirrande :(
jag köpte förresten världens sötaste små strumpor när vi var påväg hem efter att ha ätit.. hörs imorn antagligen, kanske. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0