moshimoshi

idag har jag flängt runt precis som dom andra dagarna, känns som allt bara händer här fast jag knappt hänger med vad som händer/när/vilken dag det är. haha fint. men det är kul, mycket å ta in.. kanske därför det känns som allt bara händer också.
imorn är min sista dag här, och då ska jag shoppa upp dom sista pengarna, som egentligen inte är så många ändå. på tisdag åker jag hem igen, själv! mats ska stanna å jobba nån dag till så det blev att jag åker hem själv, jag är lite rädd men det ska nog gå bra. bara jag hittar till rätt plan.
jag riktigt känner hur verkligheten hemma glider ifrån mig mer å mer, sakta men säkert, av att vara här medan det enda umgänget är mats& mig själv. så det ska bli skönt å komma hem också - reality check. ta tag i allt igen och fortsätta med livet. ja undefär så. nu har jag sett och upplevt, lärt mig en massa nytt och har börjat få lite hemlängtan, faktiskt!
vågar jag tro att jag åldrats lite under den här veckan? får se när jag kommer hem och har något å jämföra med. under polen-resan åldrades jag enormt (tror jag tycker jag). jag vet att det låter lite små skumt när jag skriver "åldras" men kan inte beskriva det på annat sätt?! så "åldras" it is. och det på ett underbart sätt

NOG MED TEXT OCH BLABLABLA NU KOMMER BILDER, lite huller om buller! PUSS
(tilläggas bör att alla turist bilder med mig awkward ståendes i mitten tvingades fram av mats för "du måste ju visa att du varit här")


från hotellet, ser ni fotbollsplanen mitt där uppe?


påväg till cats



sushi mannen ville va med på bild!


på ginza idag. det är gågatan där alla "fina" affärer ligger kan man väll säga. kände mig riktigt classy när jag gick in i köpcentrumet med dior, chanel, bvlgari, louis vuitton och ja.. allt ni kan tänka er egentligen, i dom här kläderna.


idag!


starbucks, så. himla. gott.


övergångsställe utanför hotellet. och det tog jag när det var lite
(betoning på lite) folk.

det var några bilder då. nu ska jag ta och sova.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0