Mr Mistoffelees

vi var och såg cats idag, på japanska haha. det var speciellt, men jag tycker den är jättebra så det gjorde inte så mycket att den var på japanska faktiskt. en av dom som var med hade ett dans-solo och han var så himla galet duktig att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. helt sjukt, jag blev lite kär.
idag var jag tillbaka på zara (har varit på tre olika zara under min tid här. men vaddå, japan och jag har inte samma klädsmak:( ) för å köpa gosejackan, den såg dock jättekonstig ut i ryggen när jag provade den så den fick inte följa med mig. buhu. den var så fin ju. en tröja fick följa med ist, zaras flitigaste kund vid namn jessica estigarribia. om det är positivt eller negativt vet jag inte.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen sovaaaaaaaa för imorn ska jag tvingas upp tidigt. eller ja, "tidigt" då. massa pussar/j

p.s. dom små glädjeämnena!! d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0