min säng är bäst<3

hur ärde? det är bra med mig, hemma igen. klarade mig hela vägen hel. det är ju bra. igår åkte jag till flygplatsen för tidigt på morgonen. med endast en del koffein och socker (frappe, so good) i kroppen satt jag där på bussen påväg till flyglatsen. vet inte om det var den fantastiska kombinationen av socker och koffein på tom mage eller hela rese-grejen med bästa lasse i hörlurarna men jag växlade mellan hyper (+ lyckokänslor) och jätte känslosam (+lyckokänslor) ganska mycket där på bussen. haha. det var fint ändå.
det krashade ganska hårt i slutet av bussresan när energikicken lagt sig eftersom, igen, det var det enda jag ätit sen jag gick upp. jag är inte en bara-kaffe-till-frukost-människa, jag är ju en frukost-är-dagens-viktigaste-mål-människa. att jag sen skulle vänta till boardingen i typ 3 timmar gjorde inte allt bättre, men jag ska inte klaga, det gick ju bra ändå!!
hade då typ film maraton på planet haha, men vad ska man göra i 11 timmar då?! och när det finns en massa bra filmer ett knapptryck bort, why not. resan var ganska smidig annars, skönt å komma hem.
idag var jag på soppteater, den va fett bra kan jag tala om. fett-bra. fett är ett himla fult ord haha. sen sjöng jag lite på växhuset.
nog köttat för ett inlägg, varför så himla mycket text jämnt? äsch. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0