lucy in the sky with diamonds

morgonen var inte den bästa men det gjorde inte så mycket eftersom jag gick å la mig igen efter frukosten (haha).
var på zara och skulle lämna tillbaka en tröja idag men det fick jag inte så det slutade med att jag köpte en plånbok och spanade in en gosejacka som jag måstemåstemåste ha till vintern. det är inte alla som kan gå in på en affär för att lämna tillbaka en sak och gå ut 300 kronor fattigare.. efter några timmar drog jag mig tillbaka till hotellrummet pga skavsår, blöhäh. vandrar fortfarande runt i den underbara kjolen jag köpte för nån dag sen ganska mycket, skönaste plagget jag äger just nu trorja nästan.
och idag kom det en jätte läskig gubbe och började gå efter mig och prata med mig. men när jag sa att jag var 15 (enda gången det är bra å vara liten) sa han att han inte borde följa efter mig isf, men om vi ändå kunde vara vännder. ischlopischlo haha.
nu ska vi iaf gå ut å äta sushi, har aldrig ätit det så det ska väll bli intressant. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0