hard rock cafe... och en massa timmars sömn

har äntligen varit på ett hard rock cafe för första gången, det va ganska häftigt ändå. hittade ett halsband och ett par örgängen i "shopen" så det blev ju bara bättre och bättre. idag misslyckades jag ganska stort också, jag skäms lite.
på dagarna här går jag upp typ halv nio, äter frukost med mats. sen åker han till jobbet och jag går och sover en stund till (jaja, så lat är jag. sova är sköööönt.). ställer ett alarm så att jag ska vakna nån gång också. idag blev det så att jag gick och la mig igen, ställde alarmet på 11.00 och somnade om. plötsligt vaknar jag och har ingen aning om vad klockan är så jag tar upp mobilen och tittar, "alarm avstängt" står det då. okej så jag kanske försov mig lite, no big deal, vad är klockan? jag klickar bort texten och ser vad klockan är. 15.38. SÅ JÄVLA MISSLYCKAD. hur fan kan man vakna klockan 15.38 när man somnade strax efter tolv på natten?! så jag fick panik först men gav sen upp och läste lite historia som jag missar nu när jag är borta i väntat på att mats skulle komma hem från jobbet. haha orkar inte, helt seriöst, tjugo i fyra? tjugo i fyra? ja inatt har jag iaf sovit 14 och en halv timme så det är väll hälsosamt.. kanske? hope so.
imorn ska jag inte göra om detta fina misstag utan mats ska ringa mig från jobbet och väcka mig, ifall att haha. sen ska jag ut och leta skor, det blir nog bra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0