hajpojken

inte bästa dagen, vaknade med äcklig hosta men det gjorde mig faktiskt inte så mycket alls. cyklade mot skolan men utanför pagga (en pizzeria) skulle jag svänga och då kom det en såndär stor maskin, typ sån som ströt ut grus fast den här gjorde väll något annat, och körde in i mig. jag flög åt sidan men cykeln fastnade fram i "tänderna" på maskinen och typ mosades sönder eftersom han inte kunde stanna på en gång. nu har jag hela benet uppskrapat, en cp armbåge och en krossad cykel.
jag har mysigt med "upp" och "hitta nemo" efter det och blivit en lite flicka igen, fast ne inte en liten flicka kanske. men dom är fina, upp har jag inte sett men den var typ världens sötaste. så nu vet ni det, hoppas ni mår bättre än jag gör just nu. puss

Kommentarer
Postat av: mallzi

UPP ÄR HELT KLART EN AV DE BÄSTA FILMERNA. NÅGONSIN. har typ sett den tio gånger heheheheh

2010-09-27 @ 18:24:17
URL: http://moremalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0