glatt inlägg

herregud jag kan inte med ord beskriva min huvudvärk just nu. vad hände? hur gick det till? vet inte, men jag vet att jag inte vågar röra mig igen förens typ.. aldrig. huvudvärk förstör allt. ååååååååååh.

orkar inte med politiken, valet i år har ju gått åt jag vet inte vad, suger. känner mig så maktlös. sd kom in i riksdagen. vilka är svenska folket? nåt måste ju var fel med tanke på att sd fick 5,8%. fattar ingenting, och ingen av dom som röstade "sverigedemokraterna" heller tydligen. jag har inte hört någon som kommit med ett rimligt argument för sd, okej ni tycker att vi måste sänka invandringen, men alla andra punkter dom står för då? nej jag orkar verkligen inte. jag blir rädd, och jag skäms för det som hänt.

nu låter jag jätte bitter men jag är bara arg, man får vara det, det är okej. dagen har varit jätte fin egentligen och jag har köpt en ny rosa skjorta på vila som är världens sötaste. dessutom var jag shopping-assistent åt linnsis som fick med sig en massa fint (stolt vän som fick henne å shoppa). dansat har jag också. love.

nu ska jag duscha sen svimma i min säng, huvudet gör ont bara av å vrida det en centimeter. sovmorgon imorn, tacktacktack!!!!!! puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0