för det känns skönt å skriva av sig!:)

jag tänkte säga något till dig när jag var påväg därifrån, men jag orkade inte lägga energi på det när det inte ens känns som du registrerar det någonstans. tänkte att du antaglien inte hade sagt nåt heller, om det var du som gick. men sen kom jag på mig själv och insåg att jag inte behöver göra precis som du, du vet inte alltid bäst och gör allt rätt, trots vad alla verkar tro. du har väll brister precis som alla, men det är få som vågar se dom hos dig. varför det är så vet jag inte, tror det är för att du är så svår att komma nära. du är så svår å tyda ibland, typ alltid. precis när jag tror att jag vet hur du fungerar visar du att jag inte har en aning. du är en intressant och helt underbar person, men det räcker nu känner jag. så, enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0