fin helg♥

ja vi skulle som sagt gå på bio i fredags, wall street som hade premiär! jag va fett taggad och där satt vi inne i biosalongen när reklamen plötsligt stannade. efter en stund kom en kvinna in och sa "vi är medvetna om problemet men vi fixar det och det är snart klart". 45 min senare; "tyvärr gick det inte att ordna, så ni får gå ut och kan få tillbaka pengarna där uppe". sämst. men men, vi promenerade hem och pratade om blabla och bla.

igår gick jag upp så tidigt som nio. herremin då. skulle fira min halvfaster som fyller 40 år så min kusin från småland var här också, det va mys.
var tvungen att åka hem tidigt för å fixa muffinsen jag bakade på fredagen, dom skulle nämligen tas med på min&malzins picknick, tänkte gratta henne lite (i en massa förskott) med muffins, saft å några små presenter. dom blev fett(fett!) bra, ingen trodde jag bakat dom själv hehe. vi satte oss på en filt med nyckelpigor i stadsparken och fikade och pratade, det va fint!!!!
hon fick biobiljetter i present bl.a., dom användes direkt till min stora glädje och vi gick och såg i rymden finns inga känslor som jag tyckte var fett (fett!!!) awesome. alltså ja, jag tyckte om den, den va fin! lite speciell sådär, men fin. dessutom var killens bror skitsnygg, dreggla.

det var det jag ville skriva just nu. puss. puss, pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0