!

what? vänta, va? förstår inte att det inte gick in förens nu, att det inte slog mig (så hårt som det gjorde) förens nu. dum tjej. men det är okej, inget att älta i. blev lite så ganska besviken bara. så kan det va.

jag kunde inte sova inatt, vet inte alls varför men det bara gick inte. då tänkte jag ju en massa, onödigt som nödvändigt. kom fram till att det räcker nu, att det får gå som det går men jag orkar inte lägga ner mer extra-energi. först var det nästan en sån där "du gör inte nåt sånt, så då tänker inte jag heller göra en massa"-tanke men inte längre. det är bara dumt att lägga ner energi, så därför. får se hur allt påverkas av detta nya tankesätt haha. men dags å dra ner lite på naiviteten kanske.
just a reminder till mig själv

Kommentarer
Postat av: Danialhelen

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 08:48:09
URL: http://danialhelen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0