det är dags nu

jag är förvirrad. är ganska oftad förvirrad nu för tiden? men ändå inte. makes sense? jag är förvirrad över småsaker, men inte över mig själv. makes more sense? allting flyer bara på och händer, så ibl måste man försöka stanna upp för att ta in allt man gör och uppleva det, ist för att bara göra det.
har hänt en massa, men inget som jag orkar skriva här. studiedag idag förresten!! det är underbart. igår var det inspark, men ja, det blev lite fail men ändå ganska trevligt mesta delen av tiden. jag har haft tränigsvärk som har varit efterbliven (förlåt.) i flera dagar nu, den i benen är borta men jag har så himla ont i armvecket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. kan man ha träningsvärk i armvecket? helt sjukt vad ont det gör.
är så inte-okej-shopping-sugen så den nya gallerian känns som en bra sak men dom har ju nyss öppnat så då kommer alla som har shoppat nu gå runt med typ exakt samma kläder. just saying..
idag ska jag baka muffins och träffa en fin vän senare, ha en bra fredag. PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0